Na snazi od 01. siječnja 2023. godine
Članak 1.
Opći uvjeti poslovanja/Opći uvjeti ugovora (u daljnjem tekstu OUP/OUU) unaprijed reguliraju uvjete poslovanja StuAsistent, obrta za poslovne usluge (u daljnjem tekstu StuAsistent) s Naručiteljem/Klijentom.
Članak 2.
OUP/OUU dostupan je u digitalnoj dokumentaciji koju StuAsistent upućuje Naručitelju/Klijentu, kao i na web stranici StuAsistent-a.
Članak 3.
Ukoliko za trajanja već sklopljenog pravno-ekonomskog posla dođe do izmijenjene ili dopune odredbe OUP/OUU, ugovorne strane će poštivati OUP/OUU koji je bio na snazi u vrijeme sklapanja posla.
Sastavni dio svih sklopljenih ugovora je važeći OUP/OUU.
Članak 4.
StuAsistent, obrt za poslovne usluge, vl. Valentina Hari, Zagreb, Sortina ulica 47, upisan dana 23.05.2018 godine u Obrtni registar Republike Hrvatske, Grad Zagreb, GRADSKI URED ZA GOSPODARSTVO, EKOLOŠKU ODRŽIVOST I STRATEGIJSKO PLANIRANJE, SEKTOR ZA GOSPODARSTVO, PODUZETNIŠTVO, TURIZAM I INVESTICIJE, ODJEL ZA GOSPODARSKE DJELATNOSTI I RAD ZAGREB (ZAGREB). Oznaka obrtnice: 21010139462. MBO: 97875716.
Članak 5.
Naručitelj/Klijent je svaka pravna i fizička osoba koja samovoljno, dobrovoljno, bez ograničenja, neposredno ili posredno ostvari kontakt sa StuAsistent s ciljem naručivanja, ugovaranja i korištenja usluga.
Naručiteljem/Klijentom smatra se i Agencija koja za treće pravne ili fizičke osobe u svoje ime i za svoj račun naručuje usluge.
Članak 6.
Podrazumijeva se da je u vrijeme naručivanja, prihvaćanja ponude ili predračuna, potpisivanja Ugovora, Naručitelj/Klijent upoznat s OUP/OUU te da je Naručitelj/Klijent razumio i prihvatio uvjete.
Članak 7.
Naručitelj/Klijent ima osiguran pristup uslugama 24 sata svakog dana putem:
- web stranice: https://stuasistent.hr/
- e-pošte: info@stuasistent.hr; valentina@stuasistent.hr
- telefona: +385(0)917268988
- whatsapp poziva i poruke: +385(0)917268988
- prema dogovoru (video poziv, na lokaciji klijenta, ostalo)
Članak 8.
StuAsistent obavlja sljedeće usluge:
- Savjetovanje u vezi s poslovanjem i upravljanjem za potencijalne i postojeće mikro i male poduzetnike
- Savjetovanje kod osnivanja poduzeća
- Savjetovanje mikro i malim poduzetnicima kod unaprjeđenja poslovanja
- Priprema i izrada projektnih prijedloga koji se financiraju/sufinanciraju bespovratnim sredstvima iz EU fondova, EU programa, nacionalnih i drugih izvora (savjetovanje, priprema projekta, razrada projekta, razrada natječajne dokumentacije, popunjavanje prijave)
- Izrada zahtjeva i dokumentacije za kreditne programe
- Izrada poslovnog plana za Mjere aktivne politike zapošljavanja
- Izrada i analiza poslovnih planova i investicijskih studija
- Istraživanje tržište i razne vrste istraživanja prema potrebama klijenata
- SWOT analiza, PESTLE analiza, sektorska analiza
- Administrativne usluge prema potrebama klijenta
- Obrada podataka
- Izrada i uređivanje poslovne dokumentacije
- Formatiranje dokumenata (Word, Excel, PPT)
- Izrada Excel tablica i grafikona
- Obrada i uređenje teksta, Copywriting
- Sve ostale usluge za koje StuAsistent ima registriranu djelatnost
Članak 9.
Cijene usluga definiraju se u fiksnom i varijabilnom iznosu, ovisno o vrsti usluge. Cijene su definirane u eurima. Cijene su oslobođene PDV-a temeljem članka 90. Zakona o PDV-u.
Fiksni iznos cijene usluge određen je apsolutnim iznosom.
Fiksnu vrijednost usluge Naručitelj/Klijent plaća:
- po ponudi/predračunu/Ugovoru u cijelosti (100%) ili
- po ponudi/predračunu/Ugovoru akontacijom (predujmom) 50% ugovorene fiksne cijene (odmah) te po završenom poslu i isporuci 50% ugovorene fiksne cijene (u roku dospijeća računa).
Varijabilni iznos cijene usluge definiran je u postotku novostvorene dobrobiti za Naručitelja/Klijenta. Naručitelj/Klijent plaća varijabilnu vrijednost usluge samo kada ostvari posao/pravo/Ugovor kod treće strane, a za koji posao/pravo/Ugovor je prethodno angažirao usluge StuAsistent. Varijabilna vrijednost savjetodavne usluge računa se prema predlošku: Varijabilni dio = postignuta vrijednost x postotak.
Naručitelj/Klijent će o konačnoj cijeni usluge biti obavješten putem ponude/predračuna/Ugovora.
Članak 10.
Naručitelj/Klijent će uplatu po fakturi izvršiti na račun StuAsistent IBAN: HR8524840081135074680 u roku dospijeća.
U slučaju zakašnjelog plaćanja od strane Naručitelja/Klijenta, StuAsistent ima pravo Naručitelju/Klijentu zaračunati zatezne kamate na nepodmireni iznos sukladno pozitivnim popisima u Republici Hrvatskoj. Zatezne kamate obračunavaju se od datuma dospijeća fakture.
U slučaju neopravdanog odustanka Naručitelja/Klijenta od slanja/učitavanja pripremljenog projektnog prijedloga na obradu ili u slučaju odustajanja od slanja/učitavanja projektnog prijedloga po službenom zahtjevu za dopunu/objašnjenje/ispravak, usluga StuAsistent neopozivo je naplativa u ukupnom iznosu ugovorene usluge.
Članak 11.
Svaka ugovorna strana nastupa kao neovisni i pravno valjani ugovaratelj.
Uslugu StuAsistent-a može zatražiti/naručiti/ugovoriti svaka punoljetna fizička osoba i to samo u vlastito ime i za svoj račun.
Uslugu StuAsistent-a može zatražiti/naručiti/ugovoriti samo ovlaštena osoba koja zastupa pravnu osobu u čije ime i za čiji račun traži/naručuje ili ugovara uslugu.
Agencije/Posrednici koji za treće pravne ili fizičke osobe u svoje ime i za svoj račun naručuju i/ili ugovaraju usluge StuAsistent-a, moraju dostaviti dokaz o takvom statusu.
Članak 12.
Naručitelj/Klijent može ostvariti pravo na PRVO BESPLATNO savjetovanje na način da ispuni kontakt formu dostupnu na https://stuasistent.hr/kontakt/, javi se e-mailom ili telefonom, ili ako ispuni jedan od upitnika dostupnih na stranici https://stuasistent.hr/zanimljivosti/, a ako je zainteresiran za usluge koje StuAsistent nudi.
Članak 13.
StuAsistent na temelju iskaza i/ili dostavljene dokumentacije Naručitelja/Klijenta izrađuje ponudu.
Članak 14.
Naručitelj/Klijent je odgovoran za raspoloživost i točnost svih informacija i podataka koje će biti dane StuAsistent-u na razmatranje.
Članak 15.
StuAsistent neće obavljati neovisnu provjeru ili potvrdu informacija koje je Naručitelj/Klijent dostavio od treće strane.
StuAsistent ne preuzima nikakvu odgovornost za nepotpunost, neistinit prikaz ili netočnost informacija pruženih od strane klijenta.
Članak 16.
StuAsistent usluge uključuju savjete, preporuke i smjernice.
Naručitelj/Klijent odlučuje i odgovoran je za prihvaćanje i provedbu savjeta, preporuka i smjernica.
StuAsistent ima pravo oslanjati se na odluke i odobrenja Klijenta.
Članak 17.
StuAsistent jamči da će ugovorene usluge obaviti u dobroj vjeri i u skladu s pravilima struke te u interesu Naručitelja/Klijenta, poštujući sve pozitivne pravne propise i zakone Republike Hrvatske.
StuAsistent će ponuditi savjet, uputu ili smjernicu na temelju podataka, informacija i saznanja koje dobije od Naručitelja/Klijenta.
StuAsistent ne daje nikakva izričita ili pretpostavljena jamstva.
Članak 18.
StuAsistent ima pravo odbiti prihvatiti narudžbu, a nakon prihvata narudžbe zadržava pravo ne pružiti usluge iz pravnih, moralnih ili tehničkih razloga, pri čemu Naručitelj/Klijent nema pravo na naknadu štete.
Članak 19.
Niti jedna strana u ugovoru nema pravo ustupiti niti na drugi način prenijeti bilo kakva prava ili obveze iz ugovora bez prethodne pisane suglasnosti druge strane.
Članak 20.
Naručitelj/Klijent se obvezuje na suradnju sa StuAsistent-om u pružanju usluga, što uključuje, bez ograničenja, stavljanje StuAsistent-u na raspolaganje odgovarajuće resurse, te pravovremeni pristup podacima i informacijama.
Naručitelj/Klijent je odgovoran za suradnju svojih djelatnika, kao i za točnost i potpunost svih podataka i informacija dostavljenih StuAsistent-u u svrhu pružanja ugovorenih usluga.
Članak 21.
StuAsistent ne prihvaća nikakve uvjete koji se mogu smatrati zaprekom ili ograničenjem njegovog prava na pružanje usluga bilo koje vrste bilo kojoj osobi ili subjektu koju StuAsistent po vlastitom nahođenju, drži primjerenim, ili da za vlastite potrebe ili za druge izrađuje materijal koji je konkurentan materijalu proizvedenom temeljem pružanja usluga iz ugovora, bez obzira na sličnost materijala.
Članak 22.
Pojedinačni Ugovor, ako je sklopljen i ako se razlikuje od OUP/OUU, ima prednost u primjeni.
Sadržaj pojedinačnog ugovora izražava volju obiju ugovornih strana.
Članak 23.
Tijekom aktivnosti provedbe suradnje strane koje sudjeluju u provedbi ugovorenih aktivnosti, mogu u komunikaciji koristiti elektroničku poštu i njome slati dokumente vezane uz aktivnosti ugovora, osim ako ugovorom nije specificirano drugačije.
Uvjeti sigurnosti i raspoloživosti ovakve komunikacije nisu pod kontrolom Klijenta ni StuAsistent-a, te se ugovorne strane neće međusobno smatrati odgovornima za nikakve gubitke, štete, troškove i neprilike uzrokovane, gubitkom, kašnjenjem, predusretanjem, iskrivljavanjem ili neovlaštenim mijenjanjem elektroničke pošte slane putem interneta, a na koje StuAsistent i Klijent nisu mogli razumno utjecati.
Članak 24.
Klijent je suglasan da neće bez prethodne pisane suglasnosti StuAsistent-a, ni jedan savjet koji je StuAsistent dao Klijentu u svrhu pružanja usluga iz ugovora, ili temeljem uvjeta ugovora, neće koristiti za pružanje savjetodavnih usluga trećim osobama.
Članak 25.
Klijent ovlašćuje StuAsistent-a da razgovara i sastaje se s trećim osobama s ciljem provedbe usluga iz ugovora, odnosno na zahtjev Klijenta stupi u kontakt s određenim osobama.
Članak 26.
Klijentu je zabranjena reprodukcija i umnožavanje svake prezentacije, izvještaja, pisma, sažetka ili drugog pisanog ili audio ili video materijala koji je StuAsistent izradio u vezi s pružanjem usluga iz ugovora bez prethodne pisane suglasnosti StuAsistent-a.
U slučaju da StuAsistent odobri reprodukciju ili umnožavanje u pisanom obliku, svaka prezentacija, izvještaj, pismo svaki sažetak ili drugi pisani ili audio ili video materijal objavit će se u cijelosti, zajedno s eventualnim izjavama o ograničenoj odgovornosti.
Klijent se obvezuje čuvati u tajnosti svu metodologiju i tehnologiju koju je StuAsistent koristio tijekom pružanja usluga iz ugovora.
Ugovorne strane obvezuju se čuvati sve informacije koje su dobile jedna od druge kao poslovnu tajnu. Poslovna tajna definirana je odredbama zakona.
Ugovorne strane se obvezuju čuvati u strogoj tajnosti sve informacije dobivene prije ili nakon stupanja ugovora na snagu, koristiti ih isključivo u svrhe predviđene ugovorom te se obvezuju da takve informacije, koje uključuju, ali ne isključivo, odredbe ugovora, neće bez prethodne pisane suglasnosti druge strane odavati trećima, bilo pojedincima ili pravnim osobama.
Obveza čuvanje tajne, poštivanje prava intelektualnog vlasništva, patenta i drugih rezultata rada, kao i spoznaja, znanja, uvida i slično, ostaju na snazi i nakon isteka ili raskida ugovora, odnosno prestanka suradnje između StuAsistent-a i Klijenta.
Članak 27.
Nakon okončanja usluga iz ugovora, StuAsistent zadržava pravo da usluge iz ugovora spominje u referencama u promidžbenim materijalima, intervjuima, te kao sastavni dio ponuda ili drugih sličnih materijala za druge klijente, osim ako Klijent u pisanom obliku ne zabrani spominjanje usluga.
Ukoliko Klijent izričito zabrani spominjanje usluga iz Ugovora, Klijent se obvezuje StuAsistent-u dostaviti PREPORUKU koja svjedoči opća obilježja i kvalitetu isporučenih usluga.
Članak 28.
Klijent se obvezuje po završetku Ugovora o savjetodavnim uslugama dostaviti StuAsistent-u Potvrdu kojom Izjavljuje da su savjetodavne usluge u cijelosti isporučene.
StuAsistent se obvezuje po primitku cjelovitog iznosa ugovorene naknade o uslugama i Izjave da su sve ugovorene usluge isporučene, dostaviti Klijentu Potvrdu kojom Izjavljuje da su savjetodavne usluge u cijelosti plaćene i da po istom nema drugih potraživanja.
Članak 29.
Ugovorne strane su suglasne da se ugovor može mijenjati. Sve izmjene i dopune ugovora moraju biti u pisanom obliku.
Ugovorne stranke provode transparentnu poslovnu praksu.
Članak 30.
Ukoliko nastupe okolnosti koje se nisu mogle predvidjeti a mogu utjecati na ispunjenje ugovorenih prava i obveza, ugovorne strane će razgovarati i sporazumno dogovoriti izmjene ugovora vezano uz planirane rokove i procijenjeni iznos naknade.
Članak 31.
Usluge koje su pružene temeljem ugovora ili njegovom izmjenom i dopunom, financijska odgovornost StuAsistent-a za radnje, gubitke, štete, parnice, troškove ili rashode, neće premašiti ukupan iznos naknade koju je klijent platio StuAsistent-u temeljem ugovora, ili stvarnu štetu dokazanu pravomoćnom sudskom presudom.
Navedeno ograničenje vrijedi bez obzira na vrstu gubitka, štete, parnice, obveze ili troškova, bilo po ugovornoj, zakonskoj, građansko-pravnoj ili nekoj drugoj osnovi.
Ni pod kojim okolnostima StuAsistent neće odgovarati za štetu uzrokovanu višom silom, te nehajem, propustom, prijevarom, ili pogrešnim tumačenjem od strane Klijenta, njegove Uprave ili povezanih strana.
StuAsistent ne snosi nikakvu odgovornost za odluke koje je Klijent donio na temelju usluga koje mu je pružio StuAsistent osim u slučaju grubog nehaja od strane StuAsistent-a, u kom slučaju odgovornost StuAsistent-a neće premašiti iznos naknade koju je Klijent platio StuAsistent-u za usluge obavljene temeljem ugovora.
Članak 32.
Ni jedna ugovorna strana neće odgovarati za neispunjenje obveza koje bi nastale zbog više sile.
U slučaju da je bilo koja od odgovornih strana ometana višom silom, dužna je obavijestiti suprotnu stranu u roku od 24 (dvadesetčetiri) sata uz objašnjenje i dokaz uzroka više sile.
Članak 33.
Svaka strana ima pravo raskinuti suradnju u bilo kojem trenutku u pisanom obliku, ako nakon 7 (sedam) radnih dana druga strana nije odgovorila (pisanim putem: pošta, e-mail) na pisano upozorenje i nije izvršila svoje obaveze.
Smatra se da je StuAsistent uredno i u potpunosti izvršio naručene i ugovorene usluge ako Klijent u roku 7 (sedam) dana nije dostavio pisani prigovor.
Članak 34.
U slučaju spora spor će stranke nastojati riješiti mirnim putem. Ukoliko to ne bude moguće, stranke ugovaraju nadležnost stvarno nadležnog suda u Zagrebu uz primjenu hrvatskog materijalnog prava.
Prvotna ili naknadna ništavnost pojedinih odredbi ugovora ne utječe na valjanost ostalih njegovih odredbi, ako ugovor može bez takvih opstati i ako one nisu sadržavale ni uvjet ugovora ni bitnu pobudu za njegovo sklapanje.
Ugovorne strane će u tom slučaju ništavu odredbu sporazumno supstituirati valjanom, kojom se može postići namjeravana svrha. Isto vrijedi i za popunu praznina u Ugovoru.
Članak 35.
Na zastaru prava iz ugovornih odnosa primjenjivat će se odredbe Zakona o obveznim odnosima.
Članak 36.
StuAsistent ima pravo u bilo koje vrijeme dopuniti OUP/OUU.
StuAsistent, obrt za poslovne usluge
Zastupa: Valentina Hari